Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont
PortalResurseUmane.ro
Portal actualizat la 26 Apr 2024
Un produs marca Rentrop&Straton
X

Pentru a descarca Modelul editabil Pontaj 2024 va invitam sa va abonati la newsletter-ul PortalResurseUmane.ro sau sa va inregistrati in Portal achitand unul dintre abonamentele disponibile aici.

Daca detineti deja un abonament activ, va rugam sa va autentificati in contul dvs. de utilizator.

X

Pentru a descarca Modelul editabil Condica de prezenta 2024 va invitam sa va abonati la newsletter-ul PortalResurseUmane.ro sau sa va inregistrati in Portal achitand unul dintre abonamentele disponibile aici.

Daca detineti deja un abonament activ, va rugam sa va autentificati in contul dvs. de utilizator.

Future HR

Sisteme de gamificare utilizate in business si educatie

Sisteme de gamificare utilizate in business si educatie (Torsten&Wood, 2015):PlatformaDescriereaElementele de gamificareUnicitateaWebsiteStackOverflowSite cu intrebari si raspunsuri pentru programatoriMedalii (aur, argint si bronz) date pentru participare,existenta uneipagini de profil, existenta nivelurilor, punctaje. Odata cu acumularea punctelor si a reputatiei, utilizatorul castiga ...

Cum implementam gamificarea in invatare?

Gamificarea invatarii este o abordare educativa prin care motivam cursantii sa invete utilizand constructia jocurilor video si elemente de joc in mediile de invatare. Scopul este sa fie maximizata placerea si implicarea prin capturarea interesului celor care invata, inspirandui sa continue sa invete.De fapt, gamificarea este procesul de definire a acelor elemente pe care le cuprind jocurile si ...

Unde putem utiliza gamificarea in business?

Gamificarea poate fi utilizata in aproape orice proces din business, cu conditia sa fie adaptat cerintelor procesului si sa conduca la cresterea angajamentului si performantei angajatilor. Printre cele mai utilizate domenii se numara:Gamificarea procesului de invatare/trainingGamificarea promovarii culturii organizationale si a climatuluiGamificarea procesului de recrutare si selectieGamificarea ...

Gamificarea in procesul de invatare

NotiuneGamificarea reprezinta aplicarea unor elemente de joc sau a unor tehnici digitale utilizate in designul jocurilor de calculator, in diverse alte domenii, cum ar fi business-ul sau procesul de invatare.Acest concept, care apare din ce in ce mai des in diferite contexte din organi zatiile din intreaga lume, presupune utilizarea unor principii de joc, distractive, in contexte foarte serioase, ...

Generatia Z

Generatia Z va ajunge in curand la maturitate, intr-o lume care lasa putin loc pentru reverie si contemplatie, ei fiind nascutii intre anii 1995 si 2012. Nu stim inca exact cum vor arata in general membrii acestei generatii, dar putem ghici unele din trasaturile ei datorita mediului pe care l-am creat si in care acestia vor evolua:⇔ Mineri de Date – nivelul semnificativ de informatie ...

Generatia Y

Generatia Y, cunoscuta si sub denumirea de millennials (milenarii), este considerata a fi generatia ai carei membri sunt nascuti intre anii ’80 si anii ’90, in principiu urmand generatiei X, adica dupa 1980 si pana in 1990-1995, trecerea la asa-numita generatie Z facandu-se deja mai accelerat, adica in 10-15 ani, si nu in cca 20, ca inainte.Autorii americani William Strauss si Neil ...

Generatia X

Generatia X – este un termen introdus de fotograful Robert Capa in anii ’50 si reprezinta generatia aparuta dupa valul de nou-nascuti de dupa cel de Al 2-lea Razboi Mondial, supranumit generatia de „baby boomers”. Dupa cele mai multe surse, se considera ca precursorii generatiei X, baby boomers, acopera un interval de cca 20 de ani (1945-1965), iar generatia X reprezinta ...
Pagina: «123
x