Cultura organizationala
Cultura organizationala
Cultura organizationala premise si actiuni
de Diana Baba
Cultura organizationala este un sistem complex de valori si reguli agreate la nivelul companiei dupa care angajatii se ghideaza, insa nu este ceva ce poate fi masurat: se refera la gandire, atitudini, convingeri si norme care exista intr-o organizatie. Tot acest sistem de valori pleaca de la top management, in cazul multinationalelor, sau de la actionari/administratori in cazul companiilor ...
4 tehnici pentru dezvoltarea abilitatilor soft in managementul de echipa si in leadership
de Mihaela Pascu
In miezul unui prezent tehnologizat, cu munca de la distanta si conferinte online, riscam sa pierdem multe dintre abilitatile de care nu eram nici macar constienti pana acum sau, mai degraba, de importanta lor in activitatea de zi cu zi si in comunicarea cu angajatii. Este vorba despre calitatile soft care tin de empatie, abilitatea de a comunica eficient, de a tine unita o echipa, de a lua ...
COVID-19. Cumul de functii
de Gabriela Dita
Intrebare: Avem o angajata care lucreaza cu CIM part time - 2 ore, ca asistent comercial, intr-un SRL . Totodata, contractul de baza este intr-un spital din Targu Mures. Este posibil sa ne furnizati ordonanta, litera si alineatul, in baza careia, in contextul COVID-19, angajata care lucreaza si in spital, sa nu mai poata veni la cel de-al doilea loc de munca part time, dar, sa poata reveni dupa terminarea ...
Recapatarea increderii pe timp de pandemie. Reorganizarea afacerii si reluarea obiectivelor
de Mihaela Pascu
Munca de acasa nu este la fel de usoara pentru toata lumea, iar conditiile actuale care au crescut nivelul de stres si anxietate nu fac decat ca multe dintre obiectivele profesionale stabilite la inceput de an sa para ca se spulbera definitiv.Specialistii avertizeaza insa ca gandurile noastre din aceasta perioada risca sa nu reflecte tocmai realitatea, mai ales daca ne lasam afectati continuu de ...